.måndag

1/17/2011 12:27:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Lugn morgon med båda barnen på dagis. Det hade då gått bra där, har inte kollat med J hur det gick att lämna i morse i och för sig. Är bara glad att jag kom mig från gården med bilen för att hämta dem, låg och oroade mig för värsta plogkanten i natt. Skulle nog inte fixa att handskotta, eller skotta skulle jag göra men sen skulle jag inte kunna göra något mer idag. Men det var inte så farligt.

Haft väldigt ont i fogarna i helgen. Så där så man inte vill sätta sig för då kan man inte ställa sig sen. Sen vill man inte stå heller hela dagarna för då får man så mycket vätska i fötter och ben. Ligga i sängen känns helt hopplöst för det går bara ligga på mage och det är inte så skönt att ligga på mage. Men igår satt jag hela dagen och gjorde så lite som bara möjligt och idag är det faktiskt mycket bättre. Så nu ska jag ut och plumsa i snön, fodra djuren och bära ut vatten…

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers