.wishes

6/22/2010 03:31:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jag försöker få Olivia att önska sig något inför den stora födelsedagen. Nyss satt hon och tittade ut på sina gungor och din sandlåda. "men jag har ju ingen studsmatta" sa hon "vi måste handla en". Nu misstänker jag att det redan finns ett stort paket någonstans med just en sådan, så jag försöker fiska efter fler saker. "Åsså vill jag ha en motorcykel! En STOR. Jag är ju en tuff flicka." Ja, vad säger man. "sen vill jag ha en tårta som jag måste äta först, innan jag ska få mina presenter" "Roliga leksaker. En motorcykel, bara inte så många jag vill ha EN."







- Later, yours truly från ifååånen

1 hälsningar:

Comment by Erika on 23 juni 2010 kl. 09:06

Det är väl klart att hon ska få EN motorcykel :)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers