.confused

6/01/2010 11:10:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

jag är så förvirrad, så jag vet nog ingenting längre. Idag till exempel är det den första juni. Sommarmånad. Den tredje har jag en grej, och jag var på väg dit idag trots att jag vet att det är den första idag och att jag ska dit den tredje. Hann så långt som ner till bilen innan jag kom på hur dumt det var. Annars är jag lite glad idag, vädret är underbart och jag ska njuta i solen en stund nu när Svante vilar.

 

Later

Etiketter:

1 hälsningar:

Comment by Jennie~* on 1 juni 2010 kl. 11:46

Hej!

Det här har inget med ditt inlägg att göra men jag tänkte på er när jag såg den här sidan: http://www.reseguiden.se/artiklar/tema/vem-blir-nasta-dromreporter-2107

Det är samma hotell som jag och Cesar var på och det är toppen!

Kram

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers