.kväll

6/06/2010 11:04:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Fick sällskap här ikväll, varför sitta ensamma på två ställen när man kan vara ensam tillsammans med någon? Skönt att få sitta och prata om allt och ingenting ibland, det händer så sällan nuförtiin.

Olivia hade trånga luftvägar redan i morse, så pass att hon fick ont då hon var ute och busade en stund. I eftermiddag har hon hostat och haft (för) hög andningsfrekvens. Medicinen tar ju udden av det hela, men nu vill jag få tag i bättre grejor – för då blir det bra. Svante råkade få i sig lite rulltårta som olivia spillde i gräset, och har haft lite magknip ikväll. Så nu behöver inte prova det nå mer på ett tag. Ja det var ju mjölkprotein i såklart. Men annars är allt lugnt!

 

Later

Etiketter:

4 hälsningar:

Comment by SMÅKILLARNA on 7 juni 2010 kl. 06:13

jag önskar dig en bra vecka Hanna, trots att du är utan johan! Hitta på en massa kul så hinner ni inte sakna honom. Kom och hälsa på oss vettja =) /Maria

Johan on 7 juni 2010 kl. 09:04

Tror jag skall vara ledig på fredag kommer hem sent torsdag

Comment by Hanna on 7 juni 2010 kl. 12:24

åsså åker vi på fredag då Johan... men vi hinner ju träffas iaf!

Vilken strålande idé Maria! Synd bara att jag är pank och redan har lite för mycket bilåkande inplanerat (onsdag!!!) och på frdag åker vi faktiskt söderut till dina trakter på dop och lite annat...

Johan on 7 juni 2010 kl. 12:37

Jo det hoppa jag. Får jobba hemma på fredag då.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers