.spännande

6/08/2010 04:35:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Imorgon drar vi till stan igen. Med Pion! Dags för ultraljud och förhoppningsvis har vi en liten knodd på gång därinne – annars får Pion stanna några dagar i väntan på nästa seminering. Har inte sett någon brunst än, men Pi är ju sällan övertydlig (bortsett från förra gången) så det finns inga garantier.

Skattepengarna har väl fastnat nånstans ute i cyberspace. Utbetalt från skattekontot, men inte ser vi då att de skulle vara på väg in på kontot. Nu är ju mina skattepengar bokade till Pions fölis så det spelar kanske ingen större roll om de kommer idag, imorgon eller nästa dag…  Sen har jag fått pengarna från kassan också, 1500 kronor mindre per månad har jag visst haft ut de senaste månaderna av någon outgrundlig anledning. Inte konstigt att man har varit fattig som en kyrkråtta (1500 är mycket på föräldrapenningen ska ni veta). Som vanligt är de dock snabba på att rätta sina misstag bara man påpekar dem.  Bra, då finns det en slant att handla kläder för till hela familjen, det behövs just nu…

 

 

Later.

Etiketter: ,

3 hälsningar:

johan on 8 juni 2010 kl. 18:48

jag vill oxå få pengar.....

Comment by lillebror on 8 juni 2010 kl. 21:59

jag vill sova! ;)

Comment by Hanna on 8 juni 2010 kl. 22:26

jag vill både få pengar och få sova! Mest av allt vill jag få ledigt i en timme eller så ;)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers