.sommarfin

6/03/2010 01:14:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Har gjort datorns sommarfin och pimpat min webbläsare lite

image

bara Google Chrome börjar fungera tillfredsställande med Bank-ID så är det en perfekt läsare, trivs så bra med den.

När jag bloggar använder jag ju förresten verktyget Windows Live Writer, så jag behöver aldrig logga in från min blogg. Det är MYCKET smidigare och jag kan hantera mina båda bloggar från samma verktyg. Bloggverktyget öppnar jag direkt från skrivbordet. Sen finns det en och annan finurligt finess också, men det är upp till var och en att testa och klura ut. Min version är engelsk, men det är bara för att jag inte orkat byta. Den finns på svenska också.

image

Sa jag att det regnar idag?

 

Later

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers