.hemma

6/13/2010 10:14:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Gud så skönt att vara hemma! Hur bra och trevligt vi än har haft det (tack storasyster!) så har det funnits ett par mörka moln som har gjort det hela lite jobbigt. Dels har jag inte varit riktigt kry och trött och slut på grund av det, sedan har barnen haft lite svårt att komma till ro borta så båda nätterna har varit i stort sett sömnlösa för mig och barnen. Nu skulle jag kunna tänka mig att lämna J hemma med kidsen i en vecka, så jag fick åka och SOVA. Fast då skulle man ju bara sakna dem. Idag fick vi en skön dag i solen innan vi åkte och så slapp jag köra hem idag i alla fall, det var riktigt skönt och så fick vi middagen serverad hos morfars när vi kom hem! Helt suveränt! Huset var nästan lika nystädat som då vi for, så ska det vara när man kommer hem. Sen är ju fönstren så fina och nyputsade också, fick mycket gjort före helgen.

Nu kryper jag i säng,

 

Later.

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Svärmor on 13 juni 2010 kl. 22:38

Så mysigt att ni fått ett par sköna dagar. Sånt är systrar till för! Vilken tur ni har varann.Bra att du slapp köra så långt när barnen var trötta efter dopet i lördags.

johan on 14 juni 2010 kl. 07:57

Jag har ju bara sovit i huset så jag kan inte ha stökat till det......

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers