.kattupdate

6/07/2010 02:28:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Skrållan ja. Skrållan ska ju ha kattungar. Den 5 juni tidigast hade jag räknat ut nångång. Fast nu när jag kollade igen så stämde det inte alls. Vet inte hur jag har räknat. Jag har utgått från den dag vi (tror) senast såg henne löpa – den 8 april. Fick hon till det den dagen så är det 12 juni som gäller. Sen kan man väl tänka sig att det blev någon dag senare också. Kattungarna “får” ju komma fem dagar tidigare (8 juni) eller nån vecka senare. Så vi gissar att det inte är dags riktigt än för stackars Skrållan som börjar vara tung, ha det tungt och vaggar fram. Fortfarande husarrest dock.

I värsta fall var det en hel vecka senare vi såg henne löpa, den 15 april? (Vi hade besök av någon som kom dessa båda datum och då diskuterade vi katterna så därför vet vi att hon löpte då. Jag tror dock att det var Skrållan som var på tapeten första gången och att vi inte ens hade fått Tilly då, jag kommer ihåg att de konstaterade att vi fått en ny katt sen sist.) Jag tror inte att det är så länge kvar för henne, som till den 19 juni dock. Tycker inte att det ser ut att vara så långt borta.

Jaja, det var en liten uppdatering.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers