.tisdag

6/29/2010 10:01:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ännu en solig dag. Längtar dock efter den där riktiga govärmen. Förresten så blir det nog lite varmare idag, men även lite blötare om jag förstått saken rätt. På tal om blött, så måste jag komma ihåg att vattna blommorna. Det har stått på agendan i flera dagar nu men jag lyckas liksom inte ta mig för någonting vettigt.

Annars har vi inga större planer idag. Hämta hem Olivia från dagis, typ. Ladda för morgondagen. Snälla, snälla Pion. Var dräktig nu! Det är så himla stökigt och jobbigt att åka fram och tillbaka. Det är DYRT. Varje språng kostar ju, för att inte tala om bensinräkningen denna månad. Alltså, jag höll på att smälla av! Vad har vi gjort? Jo, kört till stan sjuttielva gånger med Pionen… Borde kanske betala räkningar också idag, nu när jag tänker efer.

Svante ropar, och det ligger en misstänkt odör i rummet.. Måste gå.

 

Later.

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers