.smisstag

6/17/2010 11:28:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Alltså. Det här med SMS är ju på gott och ont. Men ibland är det mest roligt. Den här konversationen har jag med min man just nu:

J: Hej hur är det?

H: Jo det är väl ok

J: Skönt jag hade borta ballong imorse….

H:Va????????

J: Jag trodde jag släptåg ut han men det hade jag inte….

H: Va??????

J: Släpte…Drömde

H: Du drömde om en ballong?

 

Hur det slutar vet jag inte.. Det kan bli ganska roligt ibland! Särskilt när T3/ordboken är framme och hjälper till. Eller när man skickar till helt fel person. Det kan bli sjukt pinsamt också! Har du skickat nåt pinsamt SMS?

Regniga dagar brukar jag kika in på Felsms.com. Det är rätt så kul också.

 

Later.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers