.tisdan

6/08/2010 11:04:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Lite piggare dotter, lite bättre sömn i natt. Bra!

Har föräldraträff med HLR ikväll, det vill jag inte missa. Vi får se. Vi har ju APT på jobbet idag, men den hoppar jag över, tror inte jag bidrar med så mycket när jag måste hålla koll på både Svante och Olivia. Allting går ju, men det känns väl sådär då Olivia inte är riktigt kry. Hade hon varit frisk och på dagis hade det varit perfekt, då kunde Svante ha stått för underhållningen och haft enmansshow!

Nu ska jag springa ut och se till hästarna en sväng,

 

Later

Etiketter:

1 hälsningar:

Comment by lillebror on 8 juni 2010 kl. 21:58

Och som en blixt från klar himmel dök en riddare på (i) sin gröna springare upp ;)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers