.trött

6/07/2010 10:32:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Lång, tråkig dag. Vi har försökt roa oss så gott det går här hemma. Inte lätt att hålla Olivia stillsam en hel dag men det blir så fruktansvärt jobbigt för henne om hon jagar upp sig för mycket. Skönt att ha medicin hemma, annars hade vi nog fått åka till "doktorn (i mariannelund)" och andas lite... Har dock inte så mycket kvar och vi har planerat uppföljning på medicineringen först nästa vecka om jag inte minns fel. Jag tycker dock att det har varit lite bättre i eftermiddag så förhoppningsvis går det åt rätt håll.

Tror jag ska krypa i säng strax, har inte hunnit vila alls idag som planerat. Jag har dock hopp om en lite bättre natt för oss.  Det behövs nog för annars packar jag nog ihop min familj och flyttar bort till Tanumshede eller nåt, långt bort från goda, mindre goda och framörallt oönskade råd, folk som lägger sig i sånt som de inte har något med att göra, vinterkläder mitt i sommarn och annat som jag är trött på just nu. Blä.

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers