.sunday

6/06/2010 04:11:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Det kommer att bli en lång vecka med J ute på äventyr... Ser inte fram emot det faktiskt. Olivia fyller tre år om två veckor och ingen kan väl missa att det är en äkta treåring. Jäklar så tålamodsprövande! Giv mig styrka någon, please..





Vi har varit och käkat
smörgåstårta och fått en liten present till Svante så här på nationaldagen som ett välkommen till kommunen. Riktigt mycket folk men än är det långt till ett riktigt nationaldagsfirande i stil med "syttene maj" eller "Fourth of July". Det är synd tycker jag.

Ska dra oss hemöver snart, och försöka njuta av ensamheten så här första kvällen J är borta (fast vi har ju knappt sett till honom tidigare den här veckan heller) innan vi saknar honom för mycket.




- Later, yours truly från ifååånen

2 hälsningar:

Svärmor on 6 juni 2010 kl. 20:41

Om jag bara kunde så skulle jag skicka all styrka jag har! Fast egentligen tror jag det kan vara nyttigt ibland även för små raringar att se var gränsen går. Hoppas att ni håller er friska och att allt flyter på bra. Kramiz!

Comment by Hanna on 6 juni 2010 kl. 23:06

Ja det är väl enda fördelen med att inte ha Johan hemma - det blir lite tydligare gränser eftersom pappa är lite för snäll ibland ;)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers