Vilken start på veckan!

2/23/2009 08:42:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Snöstorm, jobb hela långa dagen, hem och hämta Olivia i ilfart eftersom Johan kört fast, skjutsa densamme som skulle iväg på hockeymatch direkt efter jobbet och nu är vi här, jag och Olivia, hos mormor och morfar. Har inte hunnit vara hemma mer än att jag gav hästarna mat...Olivia sover faktiskt och jag väntar på att den förlorade sambon ska komma hem igen så jag kan skjutsa hem honom. Tack och lov så har mormor bakat semlor ikväll så det blev lite kvällsfika. Så nu är det nog färdigt med semlor för i år, brukar inte bli så många... I morgon är vi lediga, får se om jag kommer ut med hästarna! Bör vara ypperligt plumsarföre på ridbanan efter dagens snöande. I morgon kan det väl vara fint? Pleeeeease!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers