En annan utmaning!

2/27/2009 03:18:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Det här var kul tyckte jag. Googla ditt namn plus är (t.ex Hanna är). Kopiera de fem första resultaten!

Mitt resultat:

1. Hanna är hemma

2. Hanna är bra!

3. Hanna är framtidens ledare!

4. Hanna är söt

5. Hanna är rädd att prova nya saker

 

Try it!

Etiketter:

2 hälsningar:

Anonym on 27 februari 2009 kl. 15:26

*skratt*

Maria är det rekord på bloggen
maria är en ängel sänd från ovan
maria är min! Bara min!
maria är en lat-mamma
maria är bäst!

Comment by Jessica on 27 februari 2009 kl. 22:36

Jessica är en fotbollsmorsa
Jessica är knappast fet
Jessica är ny ordförande
Jessica är ett stolpskott
Jessica är inte tjock!
Jessica är en slampa
Jessica är inte besviken
Jessica är en del av Appassionata
Jag drog några fler.....

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers