Jobbig dag!

2/16/2009 11:08:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Gaaah! Jag kan nästan inte beskriva hur jobbigt det är att vara så här trött. Helt sjukt att sitta upp och nästan inte kunna hålla ögonen öppna.. Nu ska vi i alla fall gå ut en liten stund innan lunchen och se till djuren, sen hoppas jag Olivia somnar fort och sover länger för idag måste jag få sova.

Etiketter: ,

3 hälsningar:

Anonym on 16 februari 2009 kl. 13:37

Jag var sådär vansinnigt trött då jag väntade Milea och det var verkligen jobbigt. Det enda som cirkulerade i mina tankar var att få sova.

Comment by Jennie~* on 16 februari 2009 kl. 18:03

Usch, så jobbigt! Jag har iallafall inbillat mig att det har vänt den senaste veckan och man orkar mer på kvällarna. Hoppas det snart gör det för dig med! kram

Comment by Hanna on 17 februari 2009 kl. 23:18

Hoppas det jag med, för som Emilia säger så finns det inget annat i tankarna än sömn just nu...

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers