Penelope

2/25/2009 07:40:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Bild

Ja, visst var det Penelope! Lillebror & Jennie hade prickat rätt idag, och nästan samtidigt faktiskt.. BRA jobbat, den var svårt tyckte jag i alla fall!


Etiketter:

4 hälsningar:

Anonym on 25 februari 2009 kl. 20:03

Japp, bättre sent än aldrig! Dessutom får jag gratulera er så hemskt mycket till det kommande miraklet ni väntar! Jättekul!! Kram

Comment by Jessica on 25 februari 2009 kl. 20:43

Alltså jag började undra om det va ett själv porträtt, tur att jag bor en bit bort så jag inte behöver springa hahahahaha/ syster

Comment by Hanna on 25 februari 2009 kl. 20:49

Jag tar det som en komplimang... det finns värre personer att efterlikna ;)

Comment by lillebror on 26 februari 2009 kl. 00:32

Jag var faktiskt inte stensäker men :P De gick ju rätt bra faktiskt ändå =)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers