Det här hittade jag när jag kom hem...

2/09/2009 02:58:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

...mystiska spår i snön. Har vi ett rådjur på besök, eller vad är det för något?

 

Den här hittade jag sen. Tur jag kom hem tidigt..

20090209493

Etiketter:

8 hälsningar:

Comment by lillebror on 9 februari 2009 kl. 15:01

inte verkade det var nån fara...hon såg ju inte ut o va på väg nånstans? om du bara släpp ut taxfjanten din så kan dom ju busa i snön :P Han tar hand om henne! de e lugnt!

Comment by Hanna on 9 februari 2009 kl. 15:20

nej då, inte var det nån fara. Hon hade tagit några vändor på ridbanan bara, hon var väl träningssugen helt enkelt..

Anonym on 9 februari 2009 kl. 17:45

Det där är inte någon av mina va?? *visslar*/Maria

Comment by Hanna on 9 februari 2009 kl. 19:12

Jo du! ;)rymmargener i rakt nedstigande led.. en sån har jag inte beställt till nästa! Haha..

Anonym on 9 februari 2009 kl. 19:36

*hihihi* Hur har hon tagit sig igenom då? Var hon lätt att ta fast eller jävlades hon med dig ÄNNU mer?

Comment by Hanna on 9 februari 2009 kl. 19:46

nej då hon är ju en darling som kommer fram direkt så det vr ingen fara med det. Hon har hunnit vara ute en gång till också.. Det har ju snöat så mycket så att snön går upp till nedre linan på staketet, så hon behöver bara ducka och gå ut mellan trådarna. Men nu har vi satt upp en extra tråd mot ridbanan där hon kommer ut så jag hoppas det är lugnt nu!

Anonym on 9 februari 2009 kl. 22:14

Haha, å du som inte skulle ha nån rymmar-shettis... Min lillgosse står snällt i hagen i alla fall!!! ;)
// Martina

Comment by Hanna on 9 februari 2009 kl. 22:37

Hm ja du, Athena står inte kvar här tillräckligt länge för att ens komma i närheten av hans kapacitet om du frågar mig ! ;)Sen bits hon inte i rumpan när man ska fånga in henne heller hehehe

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers