Nu räcker det tycker jag

2/06/2009 09:21:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Johan var ute och skottade snö igår, från det att han kom hem från jobbet och till... ja han väckte mig och skickade i säng mig där vid tolvtiden i alla fall. Han hann förresten med att hämta hö också.

Idag kan man inte tro att någon har skottat. Och aldrig slutar det heller.. Nåväl, ridbanan är skottad och det är ju ingen halvmeter som har kommit i natt så den borde vara fullt användbar i alla fall. Skulle bra gärna vilja ha lite sommar nu, snöskottningen är inte bra för min rygg... och J får ju slita ihjäl sig om han ska göra allt. Fast han skottar ju med traktorn å andra sidan.

Har fortfarande ont i min käke och hals men det är åtminstone inte värre! Alltid något.

God morgon!

1 hälsningar:

Anonym on 6 februari 2009 kl. 14:02

Nej fy fanken för skottning. Då jag var höggravid med Elvina snöade det varevigaste dag och jag var tvungen att skotta själv då Nicke var borta. Det var INTE lätt. SKa tilläggas att då Nicke var hemma snöade det ju givetvis inte.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers