Måndagens

2/16/2009 09:14:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

DAGENS VILL HA:  värme 
DAGENS KLÄDSEL: varmt
DAGENS FRISYR: öööh 
DAGENS HÄNDELSE: när vi öppnade den där vindsluckan och ut kom en stor takkrona helt i silver, väldigt dammig ochväldigt tjusig. Fast den föll ut en massa damm på bebisen som låg under, så jag fick lov att flytta på den för mamman tänkte då bara på alla pengar hon skulle tjäna på ljuskronan.  Sen väckte Olivia mig.
DAGENS LÅT:

DAGENS PLANER: Elda, vila, hästar, mat, kanske lite jobb också 
DAGENS SAKNAD: hmmm                                                                     DAGENS DUMMASTE: Att det är så jäkla kallt hela tiden. Nu är jag less.                                                                                                                 DAGENS SJUKA:   
DAGENS DROG: Varmt sött te. 
DAGENS ROLIGASTE: Mina konstiga drömmar. 
DAGENS FAVORIT: De mina 
DAGENS KÖP:  Kommer att bli, bröd, mjölk och diskmedel! 
DAGENS GODIS:  ingen aning 
DAGENS HUMÖR: gott
DAGENS ORD: Vatten, Oliva vill ha vatten i Baloos mat när hon skulle ge honom i morse, sen ville hon ha vatten i sitt te när hon skulle fika... så det får bli dagens ord så långt. Helgens ord har nog för övrigt varit Anton, för hon har pratat om "Ankon" sen vi hälsade på den lille killen i fredags.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers