God morgon!

2/26/2009 07:54:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Liten sovmorgon idag, om man bortser från att Olivia steg upp för dryga timmen sen.. men vi har fått dra oss i sängen i alla fall, jag och tösen. Det blir jobb halva dagen som sagt, men det blir nog mest bara trevligt. Sen är det ju ALLTID lika mysigt och kul och träffa alla mammor och barna förstås!  Bara sitta och fika och skvallra och ha det trevligt… skönt. Bra att ha lite att göra och tänka på idag, så slipper jag gruva mig inför kvällens bravader hihihi.. Rapport kommer.

Vad ska du göra idag?

Etiketter:

1 hälsningar:

Anonym on 26 februari 2009 kl. 08:12

JAG ska också jobba halva dagen idag och längtar som tusan =) Första passet jag jobbar sedan Lucas föddes så det ska bli så kul att träffa alla igen. Och så är det speldag för ungarna på fritids idag så det blir lugnt! =) Så jag är hemma på fm och jobbar till 17 och så får Fredrik göra middag tills jag kommer hem = LYX!! *skratt* Bara slippa TÄNKA ut vad vi ska äta till middag känns skönt.. =) Kul att du trivs så bra på ditt jobb Hanna! =)/Maria

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers