80-tal, 80-tal, 80-tal!

2/15/2009 11:53:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Var det någon fler än vi som såg melodifestivalen igår förresten? Jag brukar ju inte alls hänga med där, men nu har jag lyckats se båda delfinalerna. Tyckte det var riktigt kul igår, inte bara för att det var Skellefteå, utan för den sköna 80-talsstämmningen som rådde. Nu har jag aldrig varit något stort fan av Lili och Sussie, men det var väl en bra framträdande och en låt helt i deras stil. MEN såg ni H E A T? WOW! Säger jag bara! Riktigt skön 80-tals hårdrock - det var ju bara SÅ bra. Jag är helt såld haha... och gammal tydligen som drömmer mig tillbaka.

För övrigt så har jag alltid gillat Jennifer Brown och tyckte det var synd att det inte gick bättre för det var en bra låt, Lasse Lind var inte särskilt upplyftande, Amy Diamonds låt var jag less på innan den börjat i princip, Måns var OK - kändes lite nytt och fräscht på nåt vis, Markoolio försökte och misslyckades med att göra en Uggla och Cookies n Beans bara älskade jag. Har jag glömt någon?

Vad tyckte du?

Etiketter:

2 hälsningar:

Anonym on 15 februari 2009 kl. 14:13

Ja H.E.A.T var verkligen bra. Tyckte också att Jennifer Brown var bra. Hon kan ju verkligen SJUNGA.
Amy Diamonds låt var så typiskt hon. Trist. Kunde ju ha gett henne en lite annorlunda låt denna gång.

Comment by Jessica on 15 februari 2009 kl. 14:22

Jag tycker att Jennifer Brown var slätstruken men me like h.e.a.t och Lili & Sussi absolut ;-)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers