Tjo!

2/06/2009 02:49:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jag kan upplysa om att idag är det friskt ute! Känner inte mina tår just nu... Så nu ska jag äta lite glass. Måste ju vara någon slags craving när man står ute på ridbanan i -19 och lätt bris och känner att det skulle vara gott med glass.. Jordgubbsglass, chokladsås och strösssel. Mmm.. måste vara ett "friskhetstecken" också, länge sen man var sugen på nånting överhuvudtaget!

20090206485

Skulle verkligen behöva investera i en ny sele till Leo, tycker det är svårt att få den att sitta bra längre, den börjar nog helt enkelt vara för liten. Har en annan sele som är lite större, men den gillar jag inte heller tyvärr.. ska hålla ögonen öppna, det kanske dyker upp nånting vettigt! Bästa vore väl att investera i en maratonsele som jag vill ha, just av den anledningen.

Etiketter: , , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers