April!

2/24/2009 03:01:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Nu har jag hunnit rykta igenom alla hästar, rida Pi och så longerade jag Leo faktiskt. Det hör inte till vanligheterna. Han fattade inte riktigt vad han skulle göra. Det är väl därför jag inte longerar ästarna, det känns så meningslöst.  Så det blev mest bus och brall i snön – mycket överskottsenergi där. Soligt och fint var det, men så gick jag in och vad får jag se i köksfönstret? Det toksnöar! Vart kom det ifrån… riktigt aprilväder…

20090224553

Skulle försöka ta kort på Athena för att visa hur hon ser ut i kroppen just nu, tycker hon är fin. Men så blev det bara skitbilder, denna är faktiskt typ den enda där man ser att det är en häst. Den KAN bero på att Athena helst vill sitta i knä så det är svårt att få lite distans till henne. Det KAN vara det.

Och nu är det sol igen.

Etiketter:

3 hälsningar:

Anonym on 24 februari 2009 kl. 16:36

är det så alltså? Är hon social av sig? =) Hur sköter hon sig i övrigt då, att hålla på med henne, leda henne och så? Hon ser jättestor ut ju! =) /Maria

Comment by Hanna on 24 februari 2009 kl. 18:41

Hon är supergosig helt enkelt.. :) Tycker hon sköter sig fint, hon älskar att bli borstad (fast jag måste ha piggborsten på henne för hon har så mycket hår!) och så.. Det enda knepiga är för hovslagaren att få kontakt med henne så hon är uppmärksam på vad som händer - som det är nu så bryr hon sig helt enkelt inte.. Att leda går bara fint, till och från hagen i alla fall. Hon är inte så mycket högre utan ligger nånstans strax under 140 cm, men hon har utvecklats en del i kroppen tycker jag, ser vuxnare ut. Har väl kanske fått lite längre rygg?

Anonym on 24 februari 2009 kl. 20:42

Alltså hon blir nonchalant mot hovslagaren eller? Ja hon ser mycket kraftigare ut än sist jag såg henne på kort! =)/M

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers