Dagens tips..

2/24/2009 12:42:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

för gravida! Eller den som har ischias, eller problem med bäckenet..

5650_MED

Gula Rehab har ett stödbälde som är så himla enkelt och smidigt. Förhållandevis billigt är det också. Sjukgymnasten rekommenderade det och jag använde det under förra graviditeten och är så glad att ha hittat det nu då jag faktiskt känner av de berömda fogarna lite mer. Särskilt idag då jag har varit ute och skottat snö. Så det blir mitt tips, helt suveränt att ha på sig då man gör övningar som kan vara påfrestande för bäckenregionen eftersom man får så bra stöd. Skönt också när man redan har lite ont, trycket lättar. Nu ska jag ut och rida lite. Det är ännu bättre, i alla fall om man vet vad man gör.

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers