Gokväll

2/12/2009 09:44:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Arbetsveckan är över, nu är det helg! Se skönt.

Sitter och väntar på sambon som förhoppningsvis kommer hem snart. Är så tråkigt att jag alltid somnar ifrån honom. Vi får se hur det går ikväll.  Ryktet säger att han är på hemväg..

Annars då, jo det är väl stabilt. Olivia har inte somnat är, hon har varit på ett strålande humör hela kvällen och det fortsätter visst i sängen. Skulle tro att det blir en kraschlandning mycket snart. Jag blir som en ballong om kvällarna, ser ut att vara i sjätte, sjunde månaden snarare än fjärde. Mamma blev tvungen att provtrycka lite på ballongmagen ikväll. Den höll.. Tack och lov så vet jag att det är lite mindre spänt läge imorgon igen.

Har haft lätt träningsvärk i ett par dagar. Först efter barbackaturen - oj vilka muskler man hittar då! Kanske blir det en barbackasväng imorgon igen. Sen körde jag lite crosstrainer igår och det var länge sen så idag har jag känt av lite ben och benhinnor. Alltid något.

Nu ska jag sluta skriva om ingenting och se om lilla O vill sova och om jag inte hittar till sängen...o finns det något skönare?

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers