Good morning!

2/13/2009 08:42:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Blev en ganska tidig morgon idag, Olivia börjar få in dagisrutinerna. Nu gör väl inte det så mycket, eftersom jag alltid lyckas slockna så tidigt på kvällarna. Visst skulle det vara skönt att få sova lite längre, då kanske man orkar vara social om kvällarna men men... På sätt och vis är det ganska skönt att kunna somna på kvällarna och inte ligga och vrida och vända på sig halva natten - vilket är det normala! Inga problem att somna fast J inte har kommit i säng heller - det har jag aldrig kunnat förut. Han måste somna först.

När jag vaknade var det lite mulet och snö, men nu har det klarnat upp och ser ut att bli en strålande dag! Härligt! Jag längtar till fjällen...... Riebnes it is, början av april. Hästvakt, någon?

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Anonym on 13 februari 2009 kl. 09:13

Tror du det blir för långt att vara hästvakt för mej? Jag är först att ERBJUDA min hjälp iaf *skratt*/Maria

Comment by Hanna on 13 februari 2009 kl. 11:03

nej men det är väl inte långt ;) du kanske ska ta en weekend här i metropolen..

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers