Crap

2/22/2009 10:08:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Tänkte göra klart skoluppgifterna som ska lämnas in till Lunds Universitet som jag läser mot. Fast jag har visst glömt en av böckerna som båda uppgifterna är baserade på, på annan ort. Så det blir inte idag. Har dock en annan uppgift som ska vara klar senast 1/3 så nu ska jag se om jag inte kan fixa den istället. Den kräver dock statistikprogrammet SPSS som har varit helt omöjligt att installera på min dator. Men nu gör jag ett nytt försök..

Läget är fortfarande förkylt. Olivia är väldigt kinkig, just nu har hon på sig mysisoverallen och det går inte att få av henne den så det blir spännande att se vilka matrester och annat vi hittar där sen.. Jag har sovit riktigt dåligt, har haft ont i lungorna, särskilt den vänstra och drömmer mardrömmar om lunginflammation. Fast nu är det lite bättre, men jag måste börja använda kortisonet…fast det framkallar kräkreflexer när jag tar det så det är inte så kul. Normalt sett så bli de som har astma och allergier mycket bättre när de är gravida, för min del så blir det miljoner gånger värre och nu när det har varit så här kallt så är det riktigt jobbigt. En förkylning på det och man är redo för slakt…

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers