.tuesday

12/08/2009 10:32:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Märk väl att alla dagar jag inte skriver om natten så har Svante sovit som en liten stock. ZZZZZZZZZZZZZZZ.

I natt har han dock inte gjort det. Först var han pigg som en liten lärka ock låg och sprattlade runt midnatt. Betydligt mer lik mig än sin far i det ögonblicket. Normalt sett sover båda så fort de lägger sig i sängen. Till slut vann John Blund i alla fall, men Svanten har ätit ungefär varannan timme skulle jag tro.

Well, denna trista decemberdag då det droppar vatten och rasar snö från taken utanför fönstret som om det vore april, ska vi väl inte göra så stort väsen av oss. På torsdagkväll blir det kallt igen och då ska ridbanan skottas. Inte före, jag vill inte ha någon skridskobana. Nu ska jag hoppa i duschen, innan Olivisen ska hem från dagis!

 

Later.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers