.thursday

12/10/2009 10:26:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Igår tänkte jag att “imorgon ska jag baka”. Men så vaknade jag för en stund sen och insåg att Olivia ska hämtas från dagis snart. Sen ska jag visst till tandläkaren också! HUR har jag lyckats förtränga DET? Så nu har jag ingen barnvakt heller..

Svante har sovit som han brukar, som en liten stock i natt och det är skönt. Olivia har sovit bättre, hon somnade i normal tid igår, men vaknade vid midnatt. Jag övertalade J att låta henne sova hos oss och då somnade hon minsann istället för att ligga i sitt rum och yla. Vaknar man av mardrömmar så behöver man lite närhet och trygghet, inte en vällingflaska. Fast J var ut på en utryckning vid tvåtiden, så när han kom tillbaka hade Svante vaknat för sitt nattamål och så hade vi brett ut oss i hela sängen så han fick sova i olivias säng… Så kan det gå!

 

Later.

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers