.mörker

12/09/2009 08:46:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

det är alldeles mörkt ute. Halv nio! Okey, inga stora nyheter kanske, men jag brukar faktiskt inte vara uppe den här tiden (brukar vakna, konstatera att det är mörkt än och somna om). Barnen ligger och sover – i våran säng. Alldeles tyst och stilla är det.

Snart ska vi åka och bada. Morbror Jens ska med och Olivia var så till sig över det igår att hon knappast kunde somna. I 2½ timme sprang hon och berättade att hon skulle bada med Jens imorgon.. haha.

I eftermiddag ska jag på julbord med mitt jobb. Svante ska med, måste ju visa upp lillkillen. Sen om det blir så mycket mat till mig vet jag inte, mjölkfritt julbord är inte så vanligt. Borde ha beställt någon specialkost kanske men det har jag inte tänkt på förrän nu. Igår åt jag i alla fall janssons, och den blev inte dum alls! Johan som åt en julbuffé på dagen sa att den var bättre än den de hade där i alla fall. Nu har Olivia vaknat säger hon.

 

Later

Etiketter:

1 hälsningar:

Svärmor on 9 december 2009 kl. 09:30

Hoppas olivia somnade till igår kväll när vi nu kom och störde. Hoppas badet idag blir bra och att julbordet är gott. Måste tyvärr flytta mitt julbord till imorgon.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers