.grand-prix

12/01/2009 12:44:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

15 oktober beställde jag nya ridstövlar, grimma och grimskaft till Bella.

26 oktober kan jag hämta ut stövlar och grimma, grimskaftet är restnoterat och ska levereras nästkommande vecka. Ena stöveln har trasig dragkedja, och jag reklamerar för byte.

7 november får jag besked att inga fler stövlar finns, men jag får reklamera mina stövlar och byta till andra, eller få pengarna tillbaka. Jag beställer ett annat par stövlar, samt ett par ridbyxor istället.

9 november meddelas att stövlarna inte finns i min stolek, går någon annan storlek bra. Jag bestämmer mig för att prova en mindre storlek som borde fungera.

16 november hämtar jag mina nya stövlar. De passar. Ridbyxorna är restnoterade och ska “komma snart”.

24 november meddelas att ridbyxorna är slut, och mellanskillnaden ska återbetalas. Jag lämnar för tredje gången mitt kontonummer för återbetalning. Efterlyser grimskaftet som skulle ha levererats i slutet av oktober.

1 december. Väntar fortfarande på återbetalning och information om grimskaftet… Det kommer säkerligen men en sak har jag lärt mig av grand-prix.se och det är konsten att vänta.

Så med varm hand lämnar jag nu över denna information till alla som funderar på att handla på grand-prix.se. Inte för dig som har bråttom, eller vill vara säker på att överhuvudtaget få det du beställt.

 

Later.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers