.fynd

12/17/2009 02:00:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Gjorde precis ett litet fynd bland mina böcker då jag letade efter något att läsa. “Flickan som lekte med elden” låg där och väntade på mig. Ett gammalt bok-reafynd som jag lagt bort i väntan på att jag skulle läsa den första boken i Milennium-triologin. Den läste jag ju för läänge sen, men hade glömt att jag faktiskt har tvåan hemma (jag hade för mig att det var tredje boken som låg där).

 

Soffläge.

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by Linda Lidén on 17 december 2009 kl. 14:05

Vilken lycka! Tänk om jag också kunde hitta nån ny och spännande läsning. Om vi inte fryser fast hemma så ska vi se tredje delen på bio ikväll...

Comment by Hanna on 18 december 2009 kl. 13:15

Jag kan i alla fall TIPSA om spännande läsning, hörde nämligen om en bok på radion igår och jag blev så nyfiken att jag blev tvungen att klicka hem den. Boken heter "Någon i din säng" och är skriven av Andreas Roman, den lär vara en av de bättre svenska böckerna i år och definitivt den läskigaste. Den handlar om en framgångsrik författare, som är så ensam att hon skapar sig en låtsaskompis. När hon försöker ta tag i sitt liv suddas gränsen mellan verklighet och fantasi ut och hon vaknar av att någon ligger i hennes säng... Jag bara måste läsa och se vad det handlar om! :)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers