.taaaack!

12/02/2009 01:58:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Lillebror! MIN lillebror alltså. Han har fixat min iphone så nu är den som ny igen.Nu kanske jag återkommer liite oftare på Twitter och fejjan. Jag var kanske orättvis mot telefonen innan, det kanske bara var skärmen som slocknade i sviterna efter kraschen? På tal om facebook, så pratade vi om fenomenet här om dagen. Man orkar ju inte hålla på med alla spel och sånt, men det är verkligen guld att ha lite koll på alla kompisar och vad som händer i världen. Jag är ju som lite isolerad här uppe på kullen och hör aldrig nånting som händer men nuförtiin är jag uppdaterad som aldrig förr. Typ.

 

Later.

Etiketter: ,

1 hälsningar:

Comment by SMÅKILLARNA on 2 december 2009 kl. 15:27

Nä jag ids då inte heller hålla på med alla spel och skit som finns, men fasen vad uppdaterad man blir om allt och alla, och DET är ju toppen! =) /Maria

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers