.jul

12/25/2009 10:46:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Nu så är vi då hemma efter ett par dagars julfirande. Igår var vi hos mina föräldrar, och idag hos svärföräldrarna. Vi har fått många fina julklappar och det tackar vi för! ♥

Tyvärr har inte dagen varit riktigt så stämningsfull som jag hade önskat, men det är ju ingens fel såklart. Det blev alldeles för varmt, Svante som kämpar med sina tänder trivdes verkligen inte i värmen så jag har bara längtat efter att få åka hem med honom hela dagen.Tråkigt att behöva känna sig mer frånvarande än närvarande en sån här dag. Nu sover han äntligen i alla fall gott i sin säng, och verkar tycka att våra 20 grader är hur härliga som helst.

Sen är jag lite besviken och ledsen just nu, eftersom jag hade lovat att gå ut med syrran och se lillebrorsan som spelar på hotellet ikväll. Men på grund av diverse kommunikationsproblem och annat så blev vi sena, och man är ju knäckt efter denna dag så jag o r k a r bara inte. Men jag  hoppas vi får fler chanser.

Bästa julklappen var i alla fall inte en julklapp, utan en bröllopspresent! Den kom så oväntat och var nog mer än vi förtjänar, men den sitter verkligen bra i dessa fattiga tider. Tusen tack ♥

 

Later.

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by Jessica on 26 december 2009 kl. 00:04

Det är okej det kommer nog fler tillfällen vi får försöka igen bara

Comment by lillebror on 26 december 2009 kl. 05:07

Lillebror klarade sig bra iallafall och är jävligt nöjd med en grym spelning! Nu är de dags att sluta dom små ögonen och försöka sova en skvätt!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers