.blue

12/20/2009 11:16:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Sett film ikväll, det var mysigt och bra. Såg filmen med en av mina närmaste och hennes brorsa.. Det var kul, lillebroren var klipsk och gissade sig fram genom hela filmen vilket systern tyckte var kul, vilket jag tyckte var ännu roligare eftersom hans beteende är en kopia på sin storasysters beteende eftersom hon alltid sitter óch gissar sig igenom filmerna.. Nån som fattar vad jag svamlar om. Men jag var road i alla fall. Det räcker bra så.

Hemma igen, med ångest inför morgondagen. Projektet from Hell som aldrig tar slut – fast Johan lovade att gubbarna bokat flyg hem på tisdagmorgon, så efter det måste det vara jollov väl? Hoppas det. Jag vill sova. Jag sover knappt nu och drömmer bara mardrömmar det är inte så kul.

 

Later.

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by SMÅKILLARNA on 21 december 2009 kl. 06:42

Hoppas du fått sova bättre i natt då Hanna så att du är pigg och utvilad idag =) Var ska ni vara på julafton då? Blir det hemma eller borta? Hoppas du får en toppendag/Maria

Comment by Hanna on 21 december 2009 kl. 10:13

bättre blev det ju! =) Vi ska vara hos mina föräldrar så vi åker inte långt i jul. Skönt. Ni då?

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers