.dan före dan…

12/23/2009 03:05:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Försökte sova ut i morse men det gick inget vidare eftersom Svante gnölade hela tiden hos Johan som tog honom en stund. Emellanåt blir det lite gnöligt nu, oftast framår morgonsidan från tretiden och framåt till lunch. Dumt när man inte kommer i säng förrän vid ettiden… Svante låter som en gammal dörr, stillsamt klagande. Sen blir det bättre med honom framåt eftermiddagarna. Ja det är knasmagen som ställer till besvär sen mjölkfadäserna FÖRRA VECKAN. Han verkar inte ha ont, han försöker bara göra ifrån sig men det händer inget. Men nu blir det bättre tror jag för nu är det inte stopp längre, idag kom magen igång igen efter elva dagar så nu hoppas jag det blir bra.

Har ridit en sväng, jobbat igenom Pion ordentligt och det gick riktigt bra. Nu stökar jag lite så det ska vara lite julfint, och så ska jag svänga ihop en jansson och lite köttbullar så jag får mig någon mat i julhelgen!

 

Later.

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers