.byten

12/28/2009 12:59:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Dagens ridpass var riktigt skönt, härligt att få jobba lite efter all julmat. Ännu härligare att ridbyxorna gick på idag också. Faktiskt går det bara bättre och bättre trots julfrossandet…

Johanna (tränare) är inställd på att jag och Pionen ska rida LA dressyr i vår, hahaha. Jag vet inte jag, jag är mest inställd på att vi ska rida, träna och ha kul! Men det är ju roligt att det går bra i alla fall. Just nu så måste hon verkligen stärka sin överlinje. Vi behöver jobba mycket på övergångar till lägre tempo då hon gärna slår upp med huvudet och stannar upp lite för mycket. Jag behöver bli mycket noggrannare

Idag jobbade vi bland mycket annat på byten i språnget. Det var bland det sista vi gjorde, så Pion är rätt trött men jobbar på bra. Bra övning! Fråga inte vad som hände med slutet av filmen?

Etiketter:

3 hälsningar:

Comment by SMÅKILLARNA on 28 december 2009 kl. 05:08

OJ VAD KUL ATT SE HANNA, och det är KLAAART att ni går LA till våren>! =) /Maria

Comment by Hanna on 28 december 2009 kl. 13:14

Vad gör du uppe den tiden! ;)

Den filmen var ju till dig såklart hihi.

Comment by SMÅKILLARNA on 28 december 2009 kl. 13:57

Eeeh jag kunde faktiskt INTE sova Hanna =) TACK för att du lade ut filmen Hanna - hon ser såååååå fiiiiin ut och du är så duktig och jag är sååå nöjd! =) /Maria

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers