.kris!

12/09/2009 09:32:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Helt plötsligt så är alla mina böcker utlästa och jag har ingen aaning om vad jag ska läsa nu.Jag har förvisso trean i Millenniumserien liggandes någonstans, men har inte läst tvåan än så jag kan ju inte ta den. Sen har jag två rikiga tegelstenar liggandes som känns övermäktiga just nu (har trotts allt just avverkat dryga 600 sidor Dan Brown, här snackar vi om många fler sidor än så). Någon som har ett riktigt bra boktips?

A.M.O tipsar om böcker då och då, där finner jag viss inspiration! Nu blev jag nyfiken på den där amerikanska mardrömmen och hypnotisören.

 

Later

Etiketter:

1 hälsningar:

Comment by Jennie~* on 9 december 2009 kl. 21:45

Jadu, det beror ju mycket på vad man tycker om för böcker. Jag har snart jobbat mig igen om "En sann historia-böckerna" och de tycker jag är bra.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers