Vikhumorik

3/12/2008 11:05:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /


Tentan avklarad. Inte så svår men jag är så trött så jag kunde knappt formulera de mest elementära svaren när frågorna blev för enkla. Typ vad en kvalitativ undersökning är haha. Men men, jag är inte utan hopp om att ha klarat mig i alla fall. Får se om jag känner detsamma i eftermiddag då vi gått igenom tentan. Stugan vi hyrt är väl inte fullt så mysig som den första vi blev snuvade på, men den duger. Ett problem dock! Vi får inte igång TVn! Igår hann vi inte så mycket annat än att packa upp, käka och sova - men lite vikhumor blev det. Lite roar barnen. Nu ska vi möta upp Elli för lite lunch innan det är dags för nästa pass.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers