Påskstädning och Påskledigt

3/20/2008 10:43:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /


Idag städar vi och det behövs! Såväl mor som dotter kryper omkring på golvet emellanåt och numer kan man se spåren där vi krupit. Eller åtminstone så syns det på kläderna... Skrot precis överallt, damm, kläder...hundhår. Puh! Det märks att jag hade tentaplugg för två veckor sen, att vi var borta förra veckan, att vi hade kalas hela helgen, Olivisen varit sjuk och blivit buren hela dagar, därför att jag har typ städat i två dagar. Men nu är snart ordningen återställd!

Skönt att få lite påskfint! I helgen håller vi oss hemma eller bara runt knuten eftersom Johan har beredskap. Jag kan känna mig liite ledig, vi drar igång på allvar med C-uppsatsen till veckan för att hålla tidsplanen. Hoppas Johan får vara hemma mycket, han har ju varit borta hela veckan (Västerås igen) och vi är så glada att ha fått hem honom nu igen. Johan har ett eget spännande projekt på gång förresten, vill ni hålla tummarna för honom också lite, snälla? Så berättar jag sen vad det var...

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers