Klockan är 22.39

3/06/2008 10:51:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Vi har precis tagit in hästarna för natten eftersom det snöat ymnigt i ett dygn snart. Johan har precis startat traktorn, han måste skotta gården så att han tar sig ut i morgon bitti, det har formligen vräkt ner snö. Som om vi inte hade nog. Tack och lov har min brorson skottat fram köksfönstret idag åt mig så nu ser jag ut! Lyxigt värre, haha! Ja, det är ju där vi har tillbringat kvällen förresten. Inte framför köksfönstret utan hos min bror med söner och sambo. Därav den sena snöskottningen. Lika bra då att jag sätter mig med min käre vän Bryman en stund. Har bara typ tre kapitel kvar att avverka innan jag kan ge mig på nästa bok (men den är på svenska och inte krånglig fackengelska). På onsdag har jag tenta, och inte många timmar man kan plugga kvar...måste dessutom jobba lite med projektplanen för C-uppsatsen så det är lite att göra. He orn 'se. Jag börjar längta efter tentan nu. Man pluggar och pluggar så man har huvudet alldeles proppfullt och då är det så skönt när man väl får sätta sig ner och skriva i några timmar - bara låta orden forsa ur en och känna att man faktiskt kan något! Känslan efteråt är bara så skön! Bara jag inte sätter mig där och inte har något att skriva. Det är inte alls en lika skön känsla vill jag lova.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers