Ja jädrans

3/26/2008 01:50:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /


inte fick jag se tentan igår heller. Det är tydligen långt till Norsjö från Sundsvall. Men telefonen (som rest mycket längre på samma tid) kom fram i alla fall. Så nu är jag mobilburen igen. Däremot så får ni ha förståelse för mig om det tar tid att svara eller skriva SMS. Det beror helt enkelt på att jag har bytt märke. Har ju varit trogen Sony Ericsson i många år (och är allt annat än missnöjd med telefonerna) men nu tänkte jag prova något nytt. Bara för att det verkligen ska kännas att jag bytt telefon liksom. Det gör det. Nokia. Men den är fin och snygg och tar bra bilder. Förstå varann kanske vi gör med tiden.



Har hämtat Me & I kläderna också. Dom var superfina! Tog ju ett hemligt paket till mig själv och det blev en grå tröja med rosa stjärnor! Det lär ju vara förra säsongens men jag tycker den är jättefin och stjärnor är ju helt rätt i vår.. så jag är nöjd. Kommer väl några bilder nu då jag har kameran nära till hands. Måste få till mobilbloggandet också...

Sen är jag såå sugen på att beställa från Forever 21 nu när dollarn är så låg. Vi får se.. beslutsångest. Dom har riktigt bra grejor till låga priser och fraktpriset är överkomligt (300). Typ tröjor för en hundring max, jeans för två, och skor för en hundring eller två. Snorbilligt även om det skulle tillkomma någon skatt/moms.


Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers