Tack!

3/18/2008 09:48:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /


Jag hade egentligen bara önskat mig ett par saker på min födelsedag. Det första var att någon skulle komma ihåg mig och det var det många som gjorde. Sedan att det fanns någon som borde ha gjort det men inte gjorde det den här gången heller...gör mig ledsen men det är som det är.

Det andra jag önskat mig var den lilla bärbara. Tolvtummaren. Jag fick den!! Visst är den söt. Den är så liten... Fungerar bra också, så här långt i alla fall. Tack tack tack alla ni som bidrog till underverket!

Sedan blev det såklart de sedvanliga småsakerna som framförallt innebär att jag måste rensa ut något annat så jag får plats med det nya. Det brukar så lätt bli så att man samlar på sig en massa saker. Kul med lite nytt i alla fall.

M kom som oftast med årets mest genomtänkta present. Denna gång ska vi ta oss en tjejkväll med hemmaspa, lite vin, gott tilltugg och en massa tjejsnack på hemlig adress. Det ser jag fram emot. Det, om något, är väl vad jag behöver...

Etiketter:

1 hälsningar:

Anonym on 19 mars 2008 kl. 23:03

Tack de värmde att du gillade det! Jag ser oxå verkligen fram emot det! Har just kommit mig hem från ännu en vecka i H. Kändes tungt nu, men nu får jag ju vara hemma 1 1/2 vecka!!! Härligt ska de bli! =) Vi hörs! Kramelikram! // M

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers