Ok här kommer kvällens...

3/09/2008 12:40:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /


Idag har det blivit lite studier, ovanligt eller hur... Som vanligt så har jag inte hunnit så mycket som jag velat. Därför blir även morgondagen vikt till studierna. Längtar så efter att få komma igång med skrivandet... Snöat har det gjort också, det verkar som om det aldrig har tänkt ge sig. Helt sjukt vad snö vi har alltså. Förra vintern hade vi ju typ 30 cm... Ta det gånger 4 ungefär - räcker det? Jag kände mig desperat idag, har en garderob-svacka då det känns som om att jag inte har något att sätta på mig. Därför ligger nu HELA min garderob på golvet. Jag har gjort några fynd, slängt en massa som jag inte använder och kunnat konstatera att jag framförallt saknar byxor (jeans) och tröjor/cardigans. Jag har massor med kjolar, klänningar, linnen och tee's. Skulle behöva en ny väska som är svart, samt lite accessoarer som bälten och sjalar. Plus en ny skötväska som är stor och rymlig och som jag kan trivas med att släpa runt på. Och skor. Tänk om jag hade fått bygga mitt dressingroom...aka walk-in-closet. Först och främst ska jag ta tag i byxproblemet. Och förstås plocka in allt i garderoberna igen.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers