Hästsnack

3/17/2008 02:38:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Igår blev det en hel del hästsnack, det är roligt - särskilt när man kan hålla sig till de mer trevliga sidorna av hästvärlden. Vi hann även in lite på baksidorna också och jag kan bara säga att jag uppskattar vad jag har här hemma. Här får man sköta sitt, och man får då ha sina grejor ifred. Kändes bra med nya hovvårdaren också när jag hörde vilken annan hovis som var i faggorna.. hehe. Eventuellt blir det en hyresgäst här på lösdriften, något som i så fall nog blir bra för både Leo och Pion. Än så länge är ju gumman busig och uppskattar Leos inviter emellanåt, och då hon inte gör det så blir det ingen lek så är det bara (hon bestämmer). Men framåt våren så lär hon bli mindre tålmodig och vilja ha mera lugn och ro. Då är det bra om Leo får en annan kompis. Vi får se vad det blir. Har bokat in ett träningspas också om nån vecka. Alltså jag håller i ridträningen. Så nu måste jag hitta på några roliga övningar! Skoj.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers