En dag som började bra

3/28/2008 10:19:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /



I morse nästan skuttade jag ur sängen efter en god natts sömn. Anledningen var i och för sig att Olivia vaknade strax före sex och när hon ätit klart så ville hon inte sova mera. Eftersom det var strålande sol bestämde jag mig för att ta henne i vagnen och gå en promenad före frukost så hon skulle få lite mer sömn - annars blir hon så trött! Johan var nog också pigg för han kom upp och hängde med oss ut. Vilket väder! Superhärligt... Olivia fick en extra timmes sömn och det var som bäddat för en riktigt bra dag. När vi kom hem vaknade lillan igen, jag tog upp henne och satte henne på golvet. Hon kröp iväg som vanligt men sen var friden över. På en minut ungefär så vände det. Gumman blev ledsen, grinig, besvärad och supermammig. Inget fungerade, inte ens lite frukmellis. Det brukar betyda att snart har vi feber här i huset igen. Nu har vi gått runt med henne fram till 10 ungefär då hon till slut slocknade i min famn (inte vanligt!) så det blev lite ändrade planer idag. Olivisen skulle ju följa med pappa till Nåda och hjälpa honom med lite småfix inför skotertävlingen imorgon samtidigt som mamma skulle få lite tid över för studier. Vi skickade iväg pappa istället, förhoppningsvis sover hon en stund nu så jag hinner göra undan lite. Det vore bra!




Vad gör du idag?
(hon vaknade precis..)

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers