Back on track

3/17/2008 01:47:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Förra veckan var jag på resande fot men lyckades ändå unvika fika, godis och andra onyttigheter. Däremot blev det käk på både Sibylla och Max (och nej det blev inte deras goda GI-burgare). På skolan kunde man däremot köpa en GI-tallrik med massa smarrigt som hummus, fetaostkräm och en massa grönsaker och bönor. Och räkor var det visst. Lyx!

Eftersom jag fyllde "jämt" och hade kalas så blev det god mat och gott fika och annat utan några som helst betänkligheter under dagarna två. Härligt! Igår blev det dock skärpning så nu är det ordning på torpet igen. Tyvärr kan jag nog snarare rapportera ett plus än ett minus efter denna vecka med res-fusk och födelsedagsfirande. Well, well man kan inte vara på topp jämt.

Nu MÅSTE jag få in träning igen! Herregud så uselt det har blivit med det! Jag siktar på att hinna med ett gympass idag eller imorgon, sen blir det dansaerobics på onsdag. Tänk om jag kunde hinna in idag. Så skönt det vore. Sen var det promenaderna också. Där måste jag verkligen skärpa mig. Nu jädrans!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers