Rapport

3/03/2008 10:23:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ännu en vecka har gått, totalt fyra stycken nu och ännu ett kilo har försvunnit så jag har nått mer än halvvägs till målet tio kilo (i maj). 6 kilon avverkade med andra ord. Heja heja! I veckan måste jag vara flitigare med träningen. Förra veckan blev det två gånger på gymmet, några promenader men inte mycket annat när Olivisen blev sjuk...Längtar efter ljusa kvällar så jag kan komma mig ut på kvällspromenader då jag inte hinner på dagen! Snart...

Etiketter:

2 hälsningar:

Anonym on 3 mars 2008 kl. 11:12

Men f....n va duktig du är!!! Grattis, har visst fixat typ 2 kg... Känner att jag inte riktigt har hängt med, men nu du! I morse registrerade jag mig på kursen jag pratade om, så nu finns det bara ett igen! Men det var som jag trodde, det är lite svårt när man jobbar på dagis, vissa dagar går det bara inte.... Men nu får det lov att gå, sen blir det ju Härnta 2 veckor. Då finns tid för motion och diet. Bara att skärpa sig helt enkelt! NU!!!! Äsch va slö jag är, skärpning! Snart måste vi börja gå också, i morrn börjar jag kl 6, ska vi gå före de? ;)
Kram!// M

Comment by Hanna on 3 mars 2008 kl. 16:03

Haha jadu lyckas du få upp mig på någon morgonpromenad typ 5 så gör du det bra ;)

Satsa på att köra rivstartsprogrammet då när du är i Härnta! (Plocka bort allt bröd, pasta, ris, bönor osv och undvik för mycket frukt (max en - inte banan) och mejeriprodukter (max 2 dl). Då har du ju bara dig själv att tänka på så det är ju perfekt...och promenera upp till vårdkasen varje kväll haha så ska du se att det händer grejor!! Och så kör du nystartsprogrammet då du är hemma och jobbar på dagis... Man behöver ju inte följa menyerna, men bokför allt du äter så får du snabbt koll på vad som fungerar och inte! Vi får se till att boka in promenader då det passar :) KÖR HÅRT!!!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers