.utmattad

8/09/2011 11:00:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Har varit en riktig skruttdag. Började okey, men sen lunch har det bara gått utför. La i säng Svante och Tyra och promenerade på bandet. Svante ville inte sova så fick vara uppe. Fick en migränattack, först flimrar det för ögonen i en halvtimme så man inget ser och sen kommer huvudvärken. Jag får aldrig jätteont, men nacke och huvud värker och blir jättetrött och ljudkänslig. Ögonmigrän. Haft i säkert 7 år. Det visste ni inte va? Brukar inte klaga för det brukar vara rätt snabbt avklarat, men det har kommit oftare senaste året. Jag är nog lite för uppe i varv ibland. Olivia klättrade på väggarna och gick inte att få tyst på, Svante klättrade på mig och jag försökte vila. Men Tyra sov i alla fall i nästan fyra timmar... Johan kom hem först efter åtta nångång idag. Typiskt. åkte hemifrån en stund på kvällen. Hade ett paket och hämta och vi behövde miljöbyte.

Glömde dessutom regnkläderna som jag kunde fått hem ikväll, men Johan kanske kan hämta den imorgon.


0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers